Online pénztárgépet keres megbízható szervízháttérrel?
Amennyiben Ön most indítja vállalkozását, melyhez ezúton kívánunk sok sikert, és online pénztárgép használatra kötelezik, vagy meghibásodott készülékét cserélné, javíttatná, segítünk!
A pénztárgépek világát szigorúan szabályozzák. Ez igaz a forgalmazásra és az üzemeltetésre is.
A forgalmazóknak ehhez érvényes NAV szervizengedéllyel kell rendelkezniük. Cégünk nyilvántartási száma: 10533 (a számra kattintva ellenőrizheti az engedélyezett szervizeket).
Amiben szervizünk segíteni tud az üzemeltetőnek, pénztárgép vásárlóknak:
- Szerződéskötés:
Az online pénztárgép mobilhálózatot használ, hogy kapcsolatba léphessen a NAV szervereivel, így mindenképpen szükség lesz arra, hogy szerződést kössön az egyik szolgáltatóval.
A pénztárgépeket fixdíjas adatforgalmi csomaggal vásárolhatja meg. Ennek havidíja szabályozott, jelenleg nettó 1 500 forint, melyről a szolgáltató küld számlát az üzemeltetőnek.
A pénztárgép beüzemelés részeként cégünk köti meg a szolgáltatói szerződést Önnek, vagyis már nem kell külön felkeresnie a szolgáltatót.
- Pénztárgép élesítése, megszemélyesítés:
Mielőtt megkezdhetné a kereskedelmi tevékenységet új pénztárgépe segítségével, üzembe kell helyeznünk a készüléket. A feladat elvégzésére a törvény kötelezi a cégünket.
Az első dolog, amire cégünknek szüksége van a kiválasztott készülék élesítéséhez, az a pénztárgép regisztrációs kód, vagy más néven üzembehelyezési kód. A számsort az adóhatóságtól kell igényelnie (ebben könyvelője tud segíteni).
A beüzemelés során a pénztárgép memóriájában rögzülnek vállalkozása adatai, majd az Ön igényeinek megfelelően „felprogramozzuk” a készüléket, azaz beállítjuk az ÁFA köröket, „gyűjtő”-ket határozunk meg.
- Dokumentálás:
A szükséges és előírt dokumentumokat továbbítjuk az adóhatóság, illetve egyéb szervek felé, majd igény szerinti oktatás után átadjuk önnek az üzemképes online pénztárgépet kezelési kézikönyvvel és a kitöltött pénztárgépnaplót.
Fentiek elvégzéséhez a következőkre van szükségünk:
- üzembehelyezési kód,
- cégnév,
- adószám,
- aláírási címpéldány, vagy a vállalkozói igazolvány,
- személyi igazolvány, vagy útlevél,
- egyéb adatok (e-mail cím, telefonszám, bankszámlaszám stb.).
Ne feledje, hogy online pénztárgépét a beüzemeléstől (,vagy előző felülvizsgálattól) számítva egy éven belül kötelező felülvizsgáltatni! Természetesen ebben is, és az esetlegesen közben felmerülő üzemzavarok elhárításában, valamint kellékanyag utánpótlásban (pénztárgép szalag) is számíthat ránk!
További részletekért forduljon kollégáinkhoz a kapcsolat menünél!